torsdag 9 april 2009

Påsklov!

Idag började mitt fucking efterlängtade påsklov! Helt sanslöst så skönt det ska bli att få sova ut varje dag i 11 dagar! Kidsen på my work-work har också varit helt spattiga och förväntansfulla. Förstår att även dom är sugna på sena nätter och många timmars sömn.

Loverboy kommer snart hem från sitt work-work, då ska vi hångla som tokar och eventuellt svulla pizza. (Välkommen tillbaka gravidmagen, jag har tyvärr inte saknat dig!)

På lördag drar jag och loverboy söderut. Morsan ska ha 60-årsfest och min lover ska för första gången träffa hela tjocka/dumma/märkliga släkten. Haha! Skadeglädjen är på topp.
Blir till att stanna söderut ett par dagar för att slöa och besöka tandläkaren, sen drar vi uppåt igen. Mys.

Jag saknar Catya.. Var är hon? Kommer hon inte tillbaka? Någon vänlig själv kan väl uppdatera mig!?

Smisk på stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar