fredag 10 april 2009

Bilmässa? Va?

Idag har min lover härjat på en bilmässa!? Han och ett gäng polare drog iväg vid 7-tiden i morse och karlsloken hade mage att fråga mig om jag ville följa med! WHAT!?
Han trodde alltså på fullaste allvar att jag ville gå upp klockan 06,00 första dagen på mitt påsklov, sitta i en bil i 2 timmar tillsammans med en massa biltokiga karlar OCH spatsera runt bland lönnfeta raggare och finniga tonåringar hela dagen! Jag hade iofs kunnat följa med för att spana på alla half-naked bitches som brukar kräla runt på bilarna. Hmm.. Skitsamma.

Dagen och kvällen skulle även avslutas på typiskt manligt vis; Bada bastu tills man är på gränsen att smälta och därefter hoppa ner i en iskall sjö! Även där tyckte han att jag skulle följa med!(?)

Jag har tillbringat min kväll på annat vis; Gått in mina high-heels som ska användas på söndag, druckit öl, snusat sönder mitt tandkött, käkat micropizza, lirat Super Nintendo och rapat högt! (Eh.. Kollade igenom det jag nyss skrivit och jag fick lite manhaftiga vibbar ifrån mig själv. Minus the high-heels då!)
Kanske därför min lover antog att jag skulle jubla över bilmässan och bastubadandet? Jag kanske sänder ut maskulina signaler?
Nä, nu ska Mario och Yoshi få fortsätta att förgylla min kväll! Imorrn drar jag söderuuuuuuut!

Smisk på stjärten!


(Hej hej, ska vi hångla?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar