fredag 17 april 2009

Is this the end?

Idag är det fredag och det innebär; Grill på ballen, vin, skvaller med M och en jäkla massa god mat. Yum!
Kan behöva ett överskott av kalorier, eftersom M tvingade med mig på en timmes promenad igår kväll. Jag gillar inte motion. Jag är lat. Och lönnfet, så egentligen borde jag knalla runt en timme varje kväll.
Men vem bryr sig? Min lover gillar mina kärlekshandtag och min breda röv!

Igår målade jag en tavla. För att få till den äkta skitnödiga konstnärskänslan drack jag vin samtidigt. Jag skrattade åt mig själv ett par gånger. Men resultatet blev helt ok! Kanske borde dricka vin lite oftare?

En liten vidrig sak; Jag pruttar tydligen ljudligt i sömnen!
Min karl kom hem från nattpasset kl 4 på morgonen, kryper ner i sängen och då välkomnar jag honom med en bakdels-salut! Är jag inte världens charmigaste flickvän, så säg!
Så länge vi fortfarande har brutalt sex med varandra är det nog ingen fara.

Smisk på stjärten!

1 kommentar:

  1. Hej konstnären! Jag tror jag ska köpa diig en basker till din konstnärsoutfit en grönrödrutig som du sedan ska ha på sne. Det skulle även sitta fint med en ditmålad musche till nästa gång.
    Det där med promenaderna vet jag inte vad det blev av. vi skulle ju träna till beach 2009??

    Vi båda har ju nu erfarenhet nuförtiden att pruttar kan komma när man minst anar det............

    SvaraRadera