fredag 10 april 2009

40-taggare

Eh.. Min granne är ca 42 år gammal, av manligt kön och tror sig nog även vara en riktig playboy. (Jag har fått för mig det iallafall, det beror nog på hans backslick)
Han har fest. FEST!
Är det normalt för män i denna ålder att gå ut i trappuppgången, skrika som en tok/bröla manligt och därefter fnissa lika hysteriskt som 14-åriga hästtjejer som för första gången ser en snopp? (Oklart varför jag just valde att likna fnissandet med hästtjejer. Jag har nog lite fördomar gällande såna brudar.)

Jag trodde att man slutade med sådana festligheter när man fyllde 30. Jag var bombsäker på att den dag man fyller 30 blir man automatiskt vuxen, tråkig och fullkomligt humorlös!

Tydligen inte om man kollar på min brölande/berusade granne.

ÄN FINNS DET HOPP! BYE BYE 30-årskris!!!

1 kommentar:

  1. Hästtjejer!!! äh ja vet att du har gamla minhäst tidningar samlade i nattduksbordet hemma. så det så!

    jag vill även vara lite seriös och säga att ja tycker du är en hejare på att blogga och på att skriva honey! DEn allra bästa

    SvaraRadera