onsdag 24 juni 2009

Svettigt

Idag är det svettigt. Riktigt jävla svettigt!
Här i kukiga Småland är det klarblå himmel, skitvarmt och alldeles för jäkligt. Jag som har ett grisrosa och fräknigt skinn, pallar inte värmen. Lökigt värre.

Karljäkeln jobbar natt denna veckan så jag har kvällarna för mig själv. Rätt skönt att få vara ifred och få utrymme att faktiskt sakna honom.

Sommaren har börjat bra. Tog min examen den 4/6, åkte ner till Skåne för en minisemester och när vi kom hem där ifrån drog vi till Göteborg och härjade under ett par dagar! Så jäkla gött! I love Göteborg.

Och i förra veckan började jag jobba.. Inte lika "Hurra" men ändå skönt att ha börjat jobba och få använda mig av alla nya kunskaper!

Nu ska jag sitta på balkongen i 4 sekunder, för efter de sekunderna räknar jag med att få ett värmeslag.
Möhö.

Smisk på stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar