tisdag 19 maj 2009

Tjofaderittan!

Jag har känt lite förakt mot blogglandet. Tagit direkt avstånd, eftersom det finns jävligt många idioter där ute.

Men nu är jag tillbaka.. Och ger blanka fan i er idioter!

Update:
*Jag och karln har haft vårt första jävla bråk! Så nu har isdrottningen klivit fram och beter sig allmänt kyligt.
Jag trodde faktiskt på fullaste allvar att vi aldrig skulle bråka. Karln är ju så förbannat fredlig. Men där spritfan går in går mycket hjärnceller ut.
Funderar på att bli skitfull och hämnas. Hämnd är bra, enligt mig, the Dancing Queen.

*Jag slutar snart skolan, efter 2 år i en sjuk sekt som tvingar en att sitta i ring och prata känslor. (Jag är mästare på att stänga in känslor)
Det är duktigt ångestladdat. Jag är fan inte redo att börja jobba!

*Jag har blivit fetare. Cirka 3-4 kg viktuppgång. Inte ok!
Det kan bero på att jag svullar jävligt god mat och dricker jäkligt fin öl. Men jag fattar inte hur karln lyckats gå ner ca 5-6 kg. Iofs så är han mer aktiv under vårt gökande och kanske bränner mer fläsk då.. Jag är lat och föredrar att få istället för att ge.

Nu ska jag ta en stor tugga av mögelosten som kallar på mig från kylskåpet. Undrar om min lover blir förvånad när han ska öppna ostförpackningen och upptäcker bitmärken?

-"Det var inte jag. Det måste ha varit kissekatten!" Ska jag säga om han frågar.

Heppåre!

1 kommentar:

  1. FY fan för att han snart kommer hitta en tugga på osten!! och att det sen är Sune som hoppat upp, öppnat kylspet och för att sen öppna plastförpackningen, tagit en stor tugga och sedan packat ihop den i plasten igen!!

    ja, snart är det slut på Gabbes gäng.... det fattar man inte

    SvaraRadera